Müügitingimused

1. Müügitingimuste kehtivus
1.1.    Müügitingimused kehtivad Wellness Life klientide (edaspidi Klient) ja VH Group OÜ, registrikood 12050546, aadress Harju maakond, Saue vald, Saue linn, Paju tn 15, Eesti (edaspidi Wellness Life) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2.    Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Wellness Life toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3.    Wellness Life jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse wellnesslife.ee veebilehel.

2. Hinnad
2.1.    Kõik hinnad Wellness Life veebilehel sisaldavad käibemaksu 24%.

2.2.    Kuvatud soodusprotsendid on ümardatud täisarvuni.

3. Tellimuse vormistamine
3.1.     Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.

3.2.     Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud toodete arvu. Tooteid saate ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale ristile.

3.3.     Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis. Alates 99€ ostust on kauba kohaletoimetamine Eesti piires tasuta.

3.4.     Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „vormista tellimus“. Kui olete juba Wellness Life registreeritud kasutaja, siis logige kontole sisse. Kui tellite tooteid esimest korda, siis vajutage „registreeri“ ja sisestage kontaktandmed.

3.5.     Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule „tellin ja tasun“. Seejärel vormistatakse teile ettemaksuarve, mille saate tasuda kohe krediitkaardiga, pangalingi kaudu või pangaülekandega. Tellimuse kinnitus teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu on võimalik hallata „konto“ ikooni alt.

3.6.     Tooted postitame pärast arve tasumist.

4. Pikendatud tarne 
4.1.    Mõned tooted võivad vajada pikemat töötlemise- ja tarneaega. Kõrghooajal, nagu pühad ja suuremad kampaaniad, võib tellimuste töötlemise ja kohaletoimetamise aeg pikeneda. Sellisel juhul võib tarneaeg pikeneda kuni 5 tööpäeva võrra. Pikendatud tarneajast teavitame teid eraldi e-maili teel.

5. Müügilepingu jõustumine
5.1.    Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „tellin ja tasun”.

5.2.    Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud VH Group OÜ arveldusarvele.

5.3.    Kliendil on õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kui kaup ei ole veel Kliendini jõudnud, algab taganemistähtaeg tellimuse vormistamise kuupäevast. Lepingust taganemiseks peab Klient täitma vastava taganemisavalduse ning edastama selle Wellness Life-le nimetatud tähtaja jooksul. Taganemisavalduse esitamisel tagastatakse Kliendile kogu tema poolt tasutud summa. Kõik kauba tagastamise seotud kulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, originaalpakendis ja visuaalselt kahjustusteta

6. Kohaletoimetamine

6.1.    Mõned tooted võivad vajada pikemat töötlemise- ja tarneaega. Kõrghooajal, nagu pühad ja suuremad kampaaniad, võib tellimuste töötlemise ja kohaletoimetamise aeg pikeneda. Sellisel juhul võib tarneaeg pikeneda kuni 5 tööpäeva võrra. Pikendatud tarneajast teavitame teid eraldi e-maili teel.

6.2.    Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Wellness Life tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks Wellness Life logistikapartneri(te)le.

6.3.    Kui kasutasite Omniva/DPD/Itella Smartpost pakiautomaadi teenust, siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaadist 1-3 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Tellija mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk Wellness Life-le.

6.4.    Rahvusvahelise tarne puhul  jõuab tellimus kohale 4 kuni 7 tööpäeva jooksul alates ostu sooritamisest.

6.5.    Pühadeaegsed viivitused – kõrghooajal, nagu pühad, võib tellimuste töötlemise ja kohaletoimetamise aeg pikeneda. Sellisel juhul võib tarneaeg pikeneda kuni 5 tööpäeva võrra.

6.6.    Rahvusvahelised tollimaksed – rahvusvahelised (Euroopa Liidu välised) saadetised võivad alluda sihtriigi poolt kehtestatud tollimaksudele, maksudele ja tasudele. Need kulud on kliendi kanda ja soovitame teil täpsema teabe saamiseks pöörduda vastava sihtriigi tolliasutuse poole.

6.7.    Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Kliendile. Juhul, kui toote asendamine peaks osutuma võimatuks, hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.

6.8.    Wellness Life ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Wellness Life ei saanud mõjutada või ette näha.

7. Taganemisõigus
7.1.    Wellness Life veebilehelt ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane taganemisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle e-kauplusesse tagastada.

7.2. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus.
Pärast taganemisavalduse kättesaamist saadab Wellness Life Kliendile kinnituse taganemisavalduse kättesaamise kohta.

7.3. Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist.
Wellness Life veebilehelt ostetud tellimusi on võimalik tagastada ainult  kasutades uksekoodi, millega paki kätte saite.

7.4.    Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tagastatav toode olema kasutamata ning toote pakend terve ja kahjustamata.

7.5. 14-päevane taganemisõigus ei kehti järgmistele kaupadele:

  1. Personaliseeritud ja eritellimusel valmistatud tooted (valmistatud Kliendi esitatud tingimuste või soovide alusel);
  2. Kiiresti riknevad kaubad (näiteks toidulisandid, toidukaubad, joogid)
  3. Tellimuse sisuks on lilled, lilleseaded või lillekimbud vastavalt VÕS §-le 53 lg 4 p 4;
  4. Tooted, mida on kasutatud majandus- või kutsetegevuse eesmärgil;
  5. Toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
  6. Tooted, mis on oma olemuselt tagastamatud ja mille pakend on avatud;
  7. Toote rikke on põhjustanud seadme vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);
  8. Seadet on kasutatud sobimatu voolupingega;
  9. Tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
  10. Tegemist on seadme normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
  11. Seadet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.
  12. Toode on olnud kasutusel või avatud või mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida (nt puudub kaitsekile, foolium);
  13. Hügieenitooted, mis ei ole sobilikud tagastamiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mille pakend on pärast kohaletoimetamist avatud, vastavalt VÕS § 56 lg 2 punkt 3
    Hügieenitooted, mida ei saa pärast avamist tagastada, on tooted, mis on otseses kokkupuutes keha või kehavedelikega ning mille avamine või kasutamine võib rikkuda nende steriilsuse, ohutuse või puhtuse (näiteks: avatud meigitooted, meigitarvikud, näo-, keha- ja juuksehooldustooted, juuksetarvikud, maniküüritarvikud, parfüümid)
  14. Leiupoe toodete tagastamine ei ole võimalik, vastavalt VÕS § 218 lõike 2 sätetele. Tegemist on allahinnatud toodetega, mille eripära (nt aegumine, defektid, pakendi kahjustus vms) on toodud selgelt välja tootekirjelduses ja müügieelses teabes. Ostja on enne ostu tegemist informeeritud toote seisukorrast ning kinnitab ostuga, et on toote eripäraga teadlikult nõustunud.

7.6.    Kauba tagastamiskulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

7.7.  Kauba tagastamise korral tagastatakse Kliendile ostu eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.

7.8.    Wellness Life jätab endale õiguse tellimuse aktsepteerimisest loobuda või tellimuse täitmisest loobuda, näiteks kuid mitte ainult, juhul kui hinnakirjas on avaldatud eksimuse või tehnilise rikke tõttu vale hind.

7.9.    Kui Klient saab toote, mis on praak, defektne või ei vasta tellitule, tuleb esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest esitada taganemise avaldus.

7.10.  Kliendil on kohustus tagastada defektne või valesti saadetud toode koos pakendiga hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.

7.11.  Toote tagastamine on kohustuslik, kui Klient soovib lepingust taganeda defekti tõttu ning saada raha tagasi või asendustoodet.

7.12.  Tagastamise kulud katab Wellness Life, kui tegemist on kinnitatud defekti või meiepoolse eksimusega.

7.13.  Wellness Life võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

7.14.  Wellness Life’l on õigus keelduda tellimuse kinnitamisest või selle täitmisest, kui tellimuse andmetes esineb ilmne viga — näiteks (kuid mitte ainult) juhul, kui toote hind on ekslikult kuvatud süsteemse vea või tehnilise rikke tõttu.

8. Ostetud kauba/toodete kasutamine majandus- või kutsetegevuse eesmärgil (k.a juriidiline isik)
8.1.    Juhul kui ostetud toodet on kasutatud majandus- või kutsetegevuse eesmärgil või on olnud ostjaks juriidiline isik, siis tavaline pretensioonide esitamise kord ei kehti. Nimetatud juhtumiste korral on reeglina pretensioonide esitamise aeg 6 kuud või rohkem, kui tootja on nii lubanud. Selle perioodi jooksul tootjapoolsete defektide ilmnemisel toode asendatakse või remonditakse.

8.2.    Tooteid ei asendata kui:

  1. toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud (kosmeetikatooted jms);
  2. toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
  3. toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
  4. rikke on põhjustanud seadme vale kasutamise (juhendi järgimata jätmine);
  5. toodet on kasutatud sobimatu voolupingega;
  6. toodet on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
  7. toote normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
  8. toodet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.

9. Vastutus
9.1.    Wellness Life ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

10. Vääramatu jõud
10.1.    Wellness Life ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Wellness Life ei saanud mõjutada või ette näha.

11. Isikuandmete kaitse ja turvalisus
11.1.    Wellness Life lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.

12. Pretensioonide esitamise kord
12.1.    Wellness Life vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile info@wellnesslife.ee

12.2.    Pretensioonis tuleb ära märkida:

  1. Kliendi nimi ja kontaktandmed;
  2. Kaebuse esitamise kuupäev ja tellimuse/arve number;
  3. Kauba puudus;
  4. Wellness Life-le esitatav nõue;
  5. Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

12.3.    Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

12.4.    Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

12.5.    Wellness Life vastab pretensioonile hiljemalt 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist.

12.6.    Wellness Life ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

12.7.    Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

13. Kauba kahjustused ja pretensioonide esitamine

13.1.    Klient kohustub kauba kättesaamisel kontrollima selle vastavust tellimusele ning veenduma, et toode/tooted ja pakend ei ole kahjustatud.

13.2.    Kui klient märkab, et saadetis on saabunud kahjustatud pakendis (nt rebenenud, muljutud, märg või muul viisil nähtavalt kahjustatud), peab ta kahju koheselt fikseerima:

  • tegema fotod kahjustatud pakendist ja tootest,
  • võimalusel teatama kahjustada saanud pakendist kohapeal kullerile ja koostama koos kulleriga kahjuteate,
  • võtma ühendust Wellness Life klienditoega 24h jooksul. Hilisemate kahjustuste või puuduste osas jätab müüja endale õiguse hinnata, kas kahju võis tekkida pärast kauba üleandmist.

13.3.     Kui toode ise on kahjustatud või defektne, kuid transpordipakend oli terve, tuleb samuti teha fotod tootest ja edastada pretensioon hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

13.4.     Kui klient ei täida punktides 13.1 ja 13.2 toodud juhiseid, võib see raskendada kahju põhjuse tuvastamist ja mõjutada müüja võimalust hüvitist või asendust pakkuda.

13.5.     Vastavalt võlaõigusseadusele vastutab müüja kauba nõuetele mittevastavuse eest, mis oli olemas kauba üleandmise hetkel. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist kliendile, sh toote hooletu käsitlemise või valede hoiutingimuste tõttu.

14. Kliendi isikuandmete töötlemine
14.1.    Wellness Life töötleb Kliendi esitatud isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega. Isikuandmete töötlemise protsessi täpsem info siin lehel.

14.2.     Töödeldavateks isikuandmeteks on andmed, mida küsitakse Kliendilt püsikliendiprogrammi liikmeks astumisel, e-poe konto registreerimisel ja/või tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, arvelduskonto number, ostukorvi sisu ja ostude ajalugu).

14.3.    Wellness Life töötleb Kliendi isikuandmeid tellimuste täitmiseks (sh tellimusega seotud teadete edastamiseks), toodete eest tasumiseks, toodete kättetoimetamiseks, pakkumiste ja uudiste koostamiseks ning edastamiseks.

14.4.  E-poe wellnesslife.ee Kliendi isikuandmete vastutav töötleja on VH Group OÜ, registrikoodiga 12050546, aadress Saue linn, Paju tn 15, 76506 Eesti Vabariik, telefon +372 52 15 636, e-post info@wellnesslife.ee

14.5.     Wellness Life ei edasta Kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a:

14.5.1.    kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik toodete Kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks;

14.5.2.    tellimuses sisalduvate toodete tarnijatele (kliendi nimi ja telefoninumber) tellimuse täitmiseks ja klienditeeninduse tagamiseks.

14.5.3.    Punktides 14.5.1 ja 14.5.2 sätestatud juhtudel töödeldakse Kliendi isikandmeid üksnes tellimuse täitmise eesmärgil ning volitatud töötlejad tagavad sama isikuandmete kaitse taseme nagu Wellness Life.

14.6.    Kliendil on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete muutmist või kustutamist, v.a kui seadus sätestab teisiti, pöördudes selleks avaldusega Wellness Life poole e-posti aadressil info@wellnesslife.ee.

14.7.    Kui Klient on avaldanud soovi ja andnud nõusoleku Wellness Life poolt koostatud uudiskirjade ja/või personaalsete pakkumiste saamiseks, on Kliendil alati õigus võtta tagasi see nõusolek, saates vastavasisulise teavituse Wellness Life -le e-posti aadressile info@wellnesslife.ee või vajutades iga e-posti või SMS vahendusel saadetud pakkumise juures selleks näidatud lingile.

14.8.    Kliendil on igal ajal õigus pöörduda oma isikuandmete ülekandmiseks mõnele muule andmetöötlejale pöördudes digitaalselt allkirjastatud taotlusega Wellness Life poole e-posti aadressil info@wellnesslife. Wellness Life-l on õigus keelduda isikuandmete mõnele muule andmetöötlejale otse edastamisest juhul, kui andmete edastamine kolmandale isikule ei ole Wellness Life hinnangul turvaline.

14.9.    Juhul, kui Klient leiab, et isikuandmete töötlemisel püsikliendiprogrammi raames või e-poe ostukeskkonnas rikutakse tema õigusi, on Kliendil õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole.

15. Vaidluste lahendamise kord
15.1.    Kui Kliendil on Wellness Life osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@wellnesslife.ee või helistada telefonil: +372 52 15 636. Kui Klient ja Wellness Life ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Wellness Life vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava lepitusorgani poole.

Müügihitid:
Ostukorv 0
Hiljuti vaadatud 0